annemoon.reismee.nl

Welkom!

Hallo allemaal! Bonsoir!

Ik ben vanochtend om elf uur aangekomen op mijn nieuwe, Franse adres! We (Onne,papa en ik) werden heel hartelijk onvangen, met een fijne Franse lunch.Na vijf minuten kwam de kleine Malo (2) me een kusje geven!Later zei Sabine (de moeder) dat Yann (de vader) en zij dat erg leuk vonden, want normaal is hijvrij verlegen met nieuwe mensen.

Ik had een tas vol Hollandse etenswaren meegenomen:drop, pindakaas, hagelslag,een rookworst en natuurlijk stroopwafels, maar de chocoladeletters waren voor allemaal werkelijk fascinerend! Malo heeft die van hem meteen helemaal opgegeten.

Het huis is groot en ruim, en de tuin is geweldig! Ook mijn kamer is erg ruim. Wel wat leeg, zeker in vergelijking totwat ik gewend ben. Na de lunchhebben Mathis (10), Killian (12) en ikMario Kart gespeeld. Toen ik na drie keertwaalfde (van de twaalf)geworden te zijn, eindelijkelfde werd (nog steeds op het nippertje; mijn tweede doel wordt deze maanden super goed te worden in Mario Kart), sprongen de twee op in luid gejuich en applaus.

Ik heb nu al Franse dingen geleerd, kun je nagaan! Morgen ga ik met Yann op pad en zal ik een Franse telefoonkaart aanschaffen. Ik hoop ongeveer een wekelijkse update te doenmet verhalen en foto's, en op de kaart zal ik alle plaatsen aangeven waar ik ben geweest. Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je op het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

À bientôt! Anémone

Reacties

Reacties

Ina

Leuk moon zo'n blog. Ik ga hem zeker lezen :) heel veel plezier!

Ina

:)

Marius en Liselotte

De eerste keer dat we je blog lezen Moontje! Floor, die morgen retour Dominicaanse Republiek gaat, zegt dat je nu al meer woorden hebt geschreven dan hij in een heel jaar vanuit zijn nieuwe vaderland. We hadden je graag als Marilyn Monroe gezien natuurlijk. Misschien komt dat nog wel een keer.
We wensen je hele mooie weken en zijn benieuwd naar je volgende verhaal.
Bisous de nous (denk dat ze het bij jou anders zeggen maar je snapt het wel)
liselottedemmers@me.com

Hanneke et Ferry

Annemoon, vous êtes tres éloigné de la maison. Tu a beaucoup de courage pour ce faire. Ca te donne beaucoup d'expérience pour le reste de ta vie.
Salutations de Hanneke et Ferry

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!