annemoon.reismee.nl

Week 2

Bonsoir,

Deze week heb ik maandag en dinsdag mijn fiets (voor de onwetenden onder jullie, mijn race is mee naar Frankrijk!) uit de schuur gehaald om het dorp eens een beetje te gaan verkennen. Het was wel oke, maar om te fietsen is het dorp niet heel geschikt (veel gaten en hobbels, oneindig veel onoverzichtelijke kruispunten met stopborden, etcetera). Daarom ben ik gisteren twee uur wezen fietsen door de bergen. Dat was heerlijk! En heel mooi ook, kijk maar bij de foto's. Na afloop heb ik mijn route op Google Maps opgeslagen, ik hoop de hele wijde omgeving aan het eind van mijn verblijf gefietst te hebben! Voor de geïnteresseerden, hier is de link naar mijn eerste route: https://maps.google.fr/maps/ms?msid=215834411891042928873.0004cc7ee113db749c371&msa=0

Vanochtend zijn we met de hele familie naar Walibi Rhône-Alpes (een pretpark) gereden, waar we met nog vier andere families de hele dag hebben doorgebracht. Het was gezellig en grappig met die rare Fransen! Ik ben geschminkt als vampier, samen met Thom, het kind van een van de andere families, en daarna hebben we een grote barbapapa gehaald (suikerspin).

Verder was deze week vrij normaal, ik heb een iets duidelijker beeld wat er allemaal van me verwacht wordt als Yann niet meer thuis is (op het moment heeft hij dus geen baan), toch net iets meer dan ik in mijn laatste verhaal heb geschreven, maar het blijft goed te doen! Ook heb ik in overleg met Yann en Sabine besloten mijn cursus in november te beginnen, en dan per maand, in plaats van per semester van vier maanden. Nu heb ik er natuurlijk eigenlijk meer aan dan pas in februari.

Kijk vooral even bij mijn foto's!

Bon nuit et bisous,

Reacties

Reacties

Hanneke

Lieverd , wat gezellig dat je ons op de hoogte houdt van jouw avonturen....!!!Fijn dan
t je je fiets mee hebt.....en dat je zo geniet van alles !!! :)) Tot later schat en veel plezier ! Groet aan de familie !, XXX, Mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!