annemoon.reismee.nl

De leven

Jezus, wat is het hier fijn. Morgen ben ik drie weken aan het trainen, en ik voel het overal! Maar het is heerlijk om echt bezig te zijn met mezelf en mijn gezondheid. Ik heb na een week besloten om de eerste maand slechts de ochtendtraining te volgen, om mezelf zo een beetje te laten wennen en het wat op te bouwen. Ik merk nu inderdaad dat ik de trainingen minder zwaar vind en echt veel verbetering heb geboekt, dus ik kijk uit naar volgende week wanneer ik met twee keer trainen ga beginnen. Volgende week is er en soort festivalletje in pai, waar ook Muay Thai matches gehouden worden, met onder andere een paar mensen van de gym. Ik moet nog even trainen hoor, voordat ik op dat level zit!

Ik was natuurlijk jarig afgelopen zaterdag. En dat heb ik heel leuk gevierd met de mensen van de gym. Ik heb voor het eerst in een half jaar weer gedronken, en meteen niet zo'n beetje ook. Iedereen riep de hele tijd: 'a bucket for the birthday-girl!'. Buckets zijn letterlijk emmers met cocktails, dus je kan je voorstellen dat het dan wel snel gaat. Ik heb een hele leuke avond gehad, denk ik... nee, grapje, het was echt heel leuk.

Mijn verjaardagscadeau aan mezelf was een vet coole scooter! Ik kon hem voor een spotprijsje overnemen van een thaise massagetherapeut die me overigens enorm heeft geholpen met mijn voet en enkel (er zat iets flink verkeerd vorige week), en hij bood ook nog eens hem weer van me terug te kopen als ik er mee klaar ben. Het ding is een oude Honda die een ongelooflijke teringherrie maakt, daarom heb ik hem ook Harry genoemd (Engelse uitspraak). Harry Honda heeft al een reputatie in het dorp. Maar hij is top!

En ik ben zo ongelooflijk blij dat ik nu een brommer tot mijn beschikking heb, want ik kan eindelijk de omgeving echt gaan verkennen, en dat wil je echt voor geen goud missen. De watervallen, hotsprings, canyon, meren, rijstvelden, bergen, het is zo ontzettend mooi hier! Ik voeg wat foto's toe, want die zeggen meer dan duizend woorden hè?

Ik ga even naar de markt nu, lekker wat passievruchten en banaantjes en annanas halen (een kilo voor 20 baht, wat 47 cent is. Ik ben in de tropische vruchtenhemel beland.)

Tot de volgende!

Reacties

Reacties

Anne-Rose

Wat heerlijk dat je het daar zo fijn hebt. Geniet maar volop, want het is straks zo weer voorbij. Maar bijna vijf maanden is wel lekker lang, natuurlijk. Nee, het bekijken van de nieuwe foto's lukt niet, alleen van je scooter. Have fun !

Hanneke Tjaberings

Nou liefje wat een pracht verhaal !!! Heerlijk te lezen dat je je zo fijn voelt en goed voor jezelf zorgt :) Ik ben trots op je !!! Ik heb enkele foto's gezien , wat een knappert die donkere jongeman :) Tropische verrassingen zat daar...hihihi Geniet en laat ons meegenieten aub. Tot later , ik hou van je, XXX, Mama.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!